ADC & FN GIVEAWAY

Assalamualaikum

sedang asyik aku blogwalking,aku t'jmpe pasal adc & fn giveaway.. mcm menarik jer..nak join lah..dah la blog die cun melecun..warna purple plak tu.cair kejap aku..aku pantang tgk template wrna purple,aku akan follow blog itu. tq blog art.design.craft sbb buat aty aku cair nge blog anda.. i love purple colour.. :)

ok 1st of all,aku nak promote pasal adc & fn giveaway


ini banner die.. cun melecun kan.. cantek!!

hadiah::


1st: 2pcs Pouch(2 pemenang)


2nd:1pcs butterfly clip & 1pcs pinky purse
*aku nak butterfly tuhhh!!*


3rd: 1pcs guitar keychain & 1pcs pinky purse


4th: 1pcs lollipop hp charm & 1pcs pinky purse
*kiut nye loli tuh..nak gigit rasenye!!*


Syarat2 penyertaan :-


1. Follow blog art.design.craft 
2. Follow blog Fatin Najwa
3. Like page art.design.craft 
4. Buat entri yang kreatif bertajuk "ADC & FN GIVEAWAY" dan letakkan banner giveaway dalam entri anda serta link blog kami.
5. Tinggalkan link untuk entri anda pada kotak comment pada entri ini.
6. Tag 3 rakan anda untuk sama2 join giveaway ini. Sharing is caring. =)

Tarikh tutup penyertaan adalah pada 24 OGOS 2011.

ok aku nak join

-->aku dah buat smue step2 di atas

-->smue sudah di follow & like


-->tag::

dah bace & paham ape y aku bebel2 & show off kat atas tu?
ape lg..jom lah join ramai..
...blog lawa & cun...
...giveaway y sgt menarik...
...hadiah y super duper kiut & cumel...
...syarat2 y agak simple...


p/s: aku nak menang adc-fn-giveaway n..amin :D



1 comments:

art said...

Hey purpleholic. =D
Thanks for joining dear.
All the best!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...