after a few week[s]

Assalamualaikum and Hello

ade org rindu yen x? *perasaan :P*.. dah brape minggu yen x aktif,now i'm back.. 1 week for study week. 2 weeks for revision week. 14/1 I end up my final exam for semester 1..sory mmg aku x on9 ms study week+final exam.sejak dr asasi lg dah biasa wat camni. laptop buat pekasam lam locker. kalau aku on9, x t'study lah saye..

dulu ms fondation dah 2 sem akua lami final exam. skrg utk degree, this is my final exam for 1st semester. cara aku study laen dgn asasi dulu *huhu*.. final exam kali n mmg byk halangan dan dugaan. sblm exam, ms musim exam and after final exam.. hanya Tuhan y tahu ape hati aku rase,hati aku menangis. aku x mencari mlsh tu, tp mslh tu dtg mencari aku.. byk sgt mslh.. aku cuba lupakan and kuatkan semangat aku utk tabah & study.. ok final exam dah siap.nowww time for Holiday :)

my semester break about 5 weeks. insyaAllah kalau ade ms, aku try rajinkan diri update blog.. ade org kate,die ske bc blog y aktif *btol ke? hihi*..  blog pom dah b'wajah br sket.. tgh m'cari idea nak buat header baru. sape2 ade idea, leh la share :) 

ok see u thenn.. bbye! Assalamualaikum ^_^



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...