pageviews

Assalamualaikum

jam dah kul2.55a.m. tp aku blom tdo
tgh layan skype
video call nge bff & chatting nge kawan PAlam

sambil2..aku intai2 jgk lah blog aku n..
tengok-tengok

*
*
*
*
*


org laen dah ribu raban pageviews,aku br jer 800.. bia lah..blog aku n blog baru, blog x famous cam blog korang2 smue.. 800 n pom dah tinggi nilainya kalau di tukar dgn  wang tunai $$$..hik3 

org laen asyik duk sibok post pasal total followers..aku nak buat kelainan.. post pasal totalpageviews..  boleh kan? heee :)

TQ korang2 y sudi view blog aku y simple, xlawa, xcun mcm blog korang2 sekalian..  I LOVE YOU lah..happy blogging to my fren.. kalau dah visit tu,jgn malu2 jgn sengan2 nak follow & leave your comment.ok? :D

bbye nak tdo dah.. nyte.. Assalam


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...