4 Syawal with them :)

Assalamualaikum

kami mula berkawan,erat & rapat.sejak umur 13 tahun(2005) sehingga lah 17 tahun(2009)..mereka lah kawan susah senang aku sepanjang 5 tahun..sebelum2 ni kitorang jmpe x pernah cukup.. ber3,ber4 jer.. Alhamdulillah 4 Syawal kami dpt jumpa semua!

ini lah mereka.. 6 gadis gadis dari kiri ke kanan


mula2 semua dtg rumah aku dulu..ni je y mampu aku hidang tuk mereka :)

sampai2 terus serbu makanan! lapar katanye coz sekat dlm jammed
lama sgt x jmpe kan.sbb tu semua nampak excited 

gempar gempur rumah aku dgn suara2 mereka..nasib baik time tu rumah aku takde orang.haha lame sgt xjmpe, ini lah hasilnya haha.. ok pas tu, snap snap here snap snap there!






present you Ustazah Pilihan :)

soon,we will meet again okay? insyaAllah
friend till jannah
Azreen Fatin Faiqah Syuhaida Nizli Ayuni

Faiqah's words "kalau nak lupa kawan kamu,cuba fikir & ingat,dia ade bersama kamu semasa kamu dlm susah dan senang" lebih kurang camtu lah ayat die 

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...