HAPPY HOLIDAY to me

Assalamualaikum and Hyeeee peps!

fuh fuh tiup habuk..dah lame aku x update blog kan..sape y prasaan tu,prasan la..mesti korang fikir aku dah x abaikan blog nih *ade ke org fikir??*....act, tak pom.. last aku update, 16/3..tu pom aku curi mase utk update.. ramai aku jmpe kat blog, diorang xsuka bace blog yang jarang update *adekah aku tergolong?*..aku bukan malas nak update..tp memang aku xde mase nak update..sebelum ni aku aktif bukan maen aktif, mcm2 update mcm2 join GA @ contest..tp start hujung bln 2 aku dah stop update..blog ini diabaikan..sebab 5/3 aku dah start new sem..mmg aku jarang update blog kalau aku xcuti..tambah2 lagi xde internet kat umah sewa..so sekarang aku tgh cuti,cuti midsem.. bermula lah balik aktiviti sprt update blog banyak2 stiap hari, blogwalking habis entry bace, on9 sampai ke pagi :D


sorry to bloggers coz dah lame aku x blogwalking..sekarang aku akan BW eh..mlm n *sebelum update* dah byk aku BW.. blog-blog lain, tunggu yer :)


2 comments:

Sarah Mnasir said...

selamat bcuti.. happy blogwalking :D

Azreen Shafila Abdullah said...

@ara=tq dear :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...