PRE-OWNED: BAGS & LUGGAGE

Assalamualaikum :)

bag & luggage sesuai untuk digayakan ke majlis makan malam
ini semua hak milik my aunt y b'gelar Datin
skrg usia beliau sudah meningkat usia dan tidak lagi ke majlis makan malam
oleh itu,dia ingin menjual smue2 bag & luggage tersebut dgn harga y murah
ini smua ade y branded punye & ade y datang dari luar negara
harga asal RM100 dan ke atas
hanya digunakan tidak lebih drp 3 kali
masih lagi nampak baru

RM40

RM30

RM30

RM30

RM40

RM30

RM30

BONIA
RM50

RM30

RM30

*all price included postage*

sape2 y b'minat,boleh emailkan saya azreen_shafila@yahoo.com

"first come first serve"


Assalamualaikum


8 comments:

Bui Idzra Ryn said...

woww..cantik2..kak bui berkenan tengok..^_^

Azreen Shafila Abdullah said...

x nak grab 1 ke kak bui??

Bui Idzra Ryn said...

nak jugak tp bukan sekarang..hik2..takut menteri kewangan marah..hik2 *_*

Azreen Shafila Abdullah said...

menteri kewangan gituu.. hehehe.. murah2 jer yen jual kak bui :)

EiZaRaZiErYa said...

ermmm..ade jugak yg bkenan nie~ ehehe..same macam kakbui~ nanti menteri kewangan marah~ adeh.. =.=''

Azreen Shafila Abdullah said...

@zie=camtu plak dah.. ssh nak dpt benda y murah2 n.. cpt2 grab 1 :)

kotak bulat said...

cntik2... heehhe.. beli 1 dpt 2 bolh tak? :P

Azreen Shafila Abdullah said...

hehehe..xtaw nak kate apee..org suh tlg jualkan..hehehe.. dah habis murah tu kb.. harga sebenar mmg fuuuhhhh.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...